Your Face (kandigurl) wrote,
Your Face
kandigurl

LATE NIGHT FUN WITH JACOB, STOOP AND EVAN

You have just entered room "CloudSff5 Chat47."
CloudSff5: hey
PainLMNtal: hola se~nor
CloudSff5: 8 )
screamer7n: BITE ME SALLY SUE
screamer7n: I mean hello
screamer7n: INVITE MR. STOOP
PainLMNtal: no bite ME sally sue
CloudSff5: who is mr stoop?
screamer7n: MAYBE LATER BUSTER BROWN
screamer7n: FanSkuPaLa
PainLMNtal: hes cool dont worry
CloudSff5: IDon'tKnowThatPerson
CloudSff5: okay
CloudSff5: let me figure out how
screamer7n: EVERYONE LIKES MR. STOOP
screamer7n: EVEN JESUS

PainLMNtal: ha ha
PainLMNtal: evan is funny
screamer7n: I did
screamer7n: Because I'm cool
PainLMNtal: youre gay
PainLMNtal: shut up
PainLMNtal: go work on your paper
FanSkuPaLa has entered the room.
screamer7n: WHY AREN"T YOU WRITING PAPERS
FanSkuPaLa: llakjej3
screamer7n: 1983475198573490187439847
PainLMNtal: klzdfgn;zdj;zo4
screamer7n: beat that!!!
FanSkuPaLa: DAMN YOU JACOB!
screamer7n: vm913t70289569curjiu2t79fk-0234d04t84
PainLMNtal: fuk you rorer
FanSkuPaLa: rorer?
screamer7n: THAT'S ME DOOD
FanSkuPaLa: roieoir
PainLMNtal: h aha'
screamer7n: I feel all hyper.
PainLMNtal: try to say it 3 times fast
screamer7n: Mom'll kill me later.
PainLMNtal: rorerorerroere
FanSkuPaLa: roieoiroieoiroieoiroieoir
PainLMNtal: h ahah ah
CloudSff5: 0_0
CloudSff5: oh no.. it's turned into one of those..those CRAZY chat rooms, with people who are CRAZY! ..and things!
PainLMNtal: like your MOM
screamer7n: CRAZY??? ME???
screamer7n: YOU MUST BE HALLUCINATING FROGS
CloudSff5: *cowers in a corner*
FanSkuPaLa: RAWRARHA!
PainLMNtal: i second that RAWRARHA!
screamer7n: I DON'T
CloudSff5: I'm being driven to the edge of insanity by my own creation, the room being the creation of mine that is driving me thus.
FanSkuPaLa: aoiqjk23kjl2klj2uio23ifgork5jfoi01885jvkfcdjsdh&!&@!#(#!
screamer7n: But you can still say things like "thus", so hey, it's all good
PainLMNtal: ok mr BadEnglishBoy
CloudSff5: perhaps...
PainLMNtal: THUSTHSUTHSUTSUSUTSHT
CloudSff5: o_0 Walnut head!
screamer7n: or maybe it's like when Drew gets all freaked out and can only retaliate by using big words
screamer7n: LOLOL!!!!!!!!!!1
screamer7n: Jacob can't SPELL thus three times fast
screamer7n: hence HUMOR
PainLMNtal: hussthussuth
CloudSff5: *snicker snicker*
PainLMNtal: im not as think as you drunk i am
CloudSff5: This is the most fun I've had in a chat room since the time that one person did something!
PainLMNtal: my murds are wixed
FanSkuPaLa: r0xx0r!
PainLMNtal: ok her name is funny
PainLMNtal: we get it
CloudSff5: who is r0xx0r?
screamer7n: OR IS IT??? ?
screamer7n: YOur MOm
screamer7n: SecreETYL
screamer7n: I cna TPEY
PainLMNtal: what is yalls problem
PainLMNtal: jess youre gonna Fail
PainLMNtal: I SWEAR
PainLMNtal: YOURE JACKING AROUND INSTEAD OF WORKING
CloudSff5: they seem to have temporarily lost their minds, but yeah, jess I think you might want to work on your paper
FanSkuPaLa: I don't need to work on a paper!
FanSkuPaLa: because I M SUPAR!
PainLMNtal: or OLDER
screamer7n: WHAT THE FIZZUK, JACOB'S NOT WORKING EITHER
FanSkuPaLa: that too.
PainLMNtal: or whatever
PainLMNtal: oh yeah
FanSkuPaLa: JACOB IS ANTI-WORK
PainLMNtal: but YOURE MORE WRONG
CloudSff5: well I'm not workig cause I don't HAVE to!
screamer7n: AND I AM WORKING ON IT TOO
FanSkuPaLa: me too!
screamer7n: BITE ME EVAN
FanSkuPaLa: asi23iu23223!
screamer7n: AND MR. STOOP
PainLMNtal: then again evan
CloudSff5: hey, you guys whould come be dropouts with me! You can come work at gamestop and then go to TCC, it'll be fun!
screamer7n: JACOB CAN GET ON THE BITING TRAIN TOO IF NEED BE
PainLMNtal: WELL HAVE DIPLOMAS
screamer7n: I LIKE EVAN'S IDEA
PainLMNtal: i doo too
CloudSff5: Yes you WILL have yours, but guess what I already have mine!
screamer7n: I'M GOING TO TCC ANYWAY
PainLMNtal: yeah i get it
screamer7n: IF I GO ANYWHERE AT ALL
PainLMNtal: just abandon your school
PainLMNtal: which you love so
screamer7n: How could you bear to leave NOLAN?? ?
CloudSff5: it's read "certificate of high school equivlancey: Evan arnett has achieved satisfactory performance onthe GED, ect."
screamer7n: The freedom to do what you pleased, to wear what you wished...
PainLMNtal: thats too weird
PainLMNtal: dont make me tink of FREEDOM
CloudSff5: you two aren't ready for the real world
PainLMNtal: NO!
FanSkuPaLa: iuki
FanSkuPaLa: I hate working.
CloudSff5: hehe
PainLMNtal: oh ive BEEn ready
CloudSff5: where do you work?
PainLMNtal: yeah\
FanSkuPaLa: skateboard shop.
PainLMNtal: which one
PainLMNtal: like a chain
PainLMNtal: ?
CloudSff5: I work at gamestop, and I like it
FanSkuPaLa: kinda but not really.
PainLMNtal: Fast forward
PainLMNtal: ?
FanSkuPaLa: it's Westbeach... there's only two shops... but Anne's our Texas Rep... you might recall the bum-pocket hoodie.
PainLMNtal: good cause i hate fast forward
screamer7n: I RECALL THE BUM POCKET HOODIE
CloudSff5: I could be an expert skateboard seller! "well, uh, this one has wheels, and, uh, as you can see, they're green. And not only that, they ROLL! So you can get reall, er..gnarly! Yeah!"
PainLMNtal: ok
screamer7n: SHE DIDN'T SHUT UP ABOUT IT
screamer7n: Evan is my hero
screamer7n: I'd buy SEVEN
PainLMNtal: or MORe
CloudSff5: woah!
FanSkuPaLa: I've bought seven already from evan!
screamer7n: YOU WIN
PainLMNtal: sweet
FanSkuPaLa: but no bum-pocket hoody for him!
FanSkuPaLa: he's not THAT special.
PainLMNtal: oh yeah evan meet stoop...
PainLMNtal: heh
screamer7n: how come I never get anything COOL in the mail???????
CloudSff5: wow, that's really especilly super great, because seven and evan rhyme!
CloudSff5: oh, wel howdy do
screamer7n: GOOD LORD YOU'RE TIRED
FanSkuPaLa: Hi evan.
FanSkuPaLa: I live in canada.
screamer7n: AND I FEEL LIKE EMPHASIZING EVERYTHING.
CloudSff5: I'm sorry.
FanSkuPaLa: (()()()
CloudSff5: nah, you've preobably heard that one way too much
CloudSff5: canada is cool
screamer7n: Do not KNOCK CANADIA
screamer7n: FIEND
PainLMNtal: if cool means gay
CloudSff5: -_-;;
FanSkuPaLa: OR CANANADA WILL KNOCK YOU OFF YOUR HIGH CHAIR!
PainLMNtal: ha ha
screamer7n: BIF NAKED LIVES THERE AND SHE ROCKS MY SOCKS OFF
FanSkuPaLa: RAWARAAGG!
PainLMNtal: i bet
PainLMNtal: i would like to see that
CloudSff5: ewww
FanSkuPaLa: Oh, hey, she was in the shop again
screamer7n: DAMMIT
FanSkuPaLa: Bif, that is.
screamer7n: I HATE YOU FOREVER
screamer7n: AND EVER
FanSkuPaLa: HAW
FanSkuPaLa: that makes it the THIRD time I've seen here in there.
CloudSff5: wow
FanSkuPaLa: all three times she was looking for shoes.
PainLMNtal: british colombia is so poor..
FanSkuPaLa: execpt I think she bought some pants once.
screamer7n: I need to send you a thing that you should keep handy should she approach and you can say, HEY, sign this thing for my pal
PainLMNtal: i cant stand most o it
CloudSff5: maybe she wan't to be biff semi-clothed..?
FanSkuPaLa: we have salmon and trees!
screamer7n: HAHAHA EVAN FUNNY
CloudSff5: 0_o
PainLMNtal: evan hilarious
screamer7n: I once wrote a retarded haiku about Bif Naked.
CloudSff5: 8 ]
screamer7n: It was dumb.
screamer7n: can you imagine????
PainLMNtal: i betit was
FanSkuPaLa: IUIU!
PainLMNtal: i imagine all the time
CloudSff5: yes, retarded things tend to be dumb
FanSkuPaLa: YES
PainLMNtal has left the room.
screamer7n: IQCURPOITU
screamer7n: PURPLE
screamer7n: AND JACOB IS A BUM
FanSkuPaLa: iuwiou23
CloudSff5: woah, busting out with the colors
CloudSff5: where did he go...?
screamer7n: to be a bitch.
CloudSff5: truly?
screamer7n: No, I think it was an accident..
screamer7n: hang on
PainLMNtal has entered the room.
CloudSff5: I reinvited him
CloudSff5: cool
PainLMNtal: hi there
screamer7n: OR DID I????
PainLMNtal: what was that
CloudSff5: not sure
screamer7n: Jesus decided you were temporarily un-cool.
PainLMNtal: i see
PainLMNtal: jesus being...?
CloudSff5: jesus being me, but I forgive you
PainLMNtal: i see
PainLMNtal: why are you jesus?
PainLMNtal: since when?
CloudSff5: it's a long story
PainLMNtal: can i meet your dad?
FanSkuPaLa: NO
PainLMNtal: can i hit him
screamer7n: But secretly I am evan's father.
CloudSff5: he's kinda up tight.. you might not like em
PainLMNtal: damn gods
screamer7n: IRONY
CloudSff5: plus the whole striking you donw with lighting thing might not be too ufn
screamer7n: I should write my paper about THIS CONVERSATION.
PainLMNtal: yeah irony is fun
PainLMNtal: youd get a better grade
PainLMNtal: h aha'
PainLMNtal: cause your other one sux
FanSkuPaLa: what does the papaer have to be about?
CloudSff5: a book
PainLMNtal: evelyn Waugh for her
PainLMNtal: "WAUGH!!"
PainLMNtal: hahahahahahahahahaha
PainLMNtal: oknoone got that
screamer7n: you're EASILY AMUSED
screamer7n: UNLIKE ME
CloudSff5: *a tumbleweed roles by*
screamer7n: AND YOU'RE A DORK
PainLMNtal: crickets chirp
screamer7n: OAISUE RVMQ9759-234875UX4G U VN504893UMWYIC
PainLMNtal: back to you
PainLMNtal: get it? "WAUGH!"
PainLMNtal: like falling down the stairs...
CloudSff5: oh, because it's spelt with a w?
screamer7n: Well, over here we seem to have a rather VAST amount of SILENCE because Jacob is a NERD.
PainLMNtal: shut upo
FanSkuPaLa: woi8w98238902389023082398239023poerfhbkgsdlkgjewrl;kj3h24lrku2y34oi234WAUGH!
screamer7n: he's amused by the fact taht it sounds like a noise someone would make when someone trips or somehting.
PainLMNtal: ok you pronounce it "waaaaa!"
CloudSff5: wait.. yeah.. hold on.. no, nevermind I don't get it anymore
screamer7n: HAHAHAHHAHA
PainLMNtal: so its FUNNY
CloudSff5: who fell down the stairs?
PainLMNtal: you will i hate you
PainLMNtal: ill push oiu
CloudSff5: *snicker snicker*
FanSkuPaLa: WAUGH!
CloudSff5: well thank god my names not Oiu!
PainLMNtal: he getw it
screamer7n: I get it, it's just DUMB
screamer7n: WHAT'S THAT BLUE THING DOING HERE??????????
PainLMNtal: like YOU
PainLMNtal: hahahahaha
screamer7n: EXACTLY
PainLMNtal: no wait thats DUMB
screamer7n: YOUR MOM IS DUMB
CloudSff5: heheh
PainLMNtal: not funny
PainLMNtal: dumb
FanSkuPaLa: DORT!
FanSkuPaLa: PAPERS ARE FOR STUPIDS!
CloudSff5: that's a great word!
PainLMNtal: DORTPOOGA!
FanSkuPaLa: that and POOT!
PainLMNtal: DORT POOT
FanSkuPaLa: POOTDORT!
PainLMNtal: were gonna get bad grades for THis edifying conversation
CloudSff5: *Tries to sound out words that sound as neat as "dort" but fails*
screamer7n: I think we should print it out for Hughes and show him what we do in our spare time
screamer7n: then he'll pass us FOR SURE
PainLMNtal: hahahahaha
PainLMNtal: maybe so
CloudSff5: great guy, hughs
PainLMNtal: i dont now
PainLMNtal: if by great you mean GAY
PainLMNtal: actually hes cool
screamer7n: MAYBE I DO
CloudSff5: nah, he's a hard teacher, but the string of opinions he slews at you is endlessly entertaining
PainLMNtal: yeah
PainLMNtal: i sometimesDONT LEEP in there
CloudSff5: and he's very good at getting kids who dobn't what to think to actually do so
PainLMNtal: then i go BACK to sleep
PainLMNtal: yeah i agree
CloudSff5: Leep! That sounds ALMOST as cool as Dort!
PainLMNtal: everyones actually doing this paper
screamer7n: THEY ALL SUCK
CloudSff5: I'll bet!
PainLMNtal: LEEPDORTPOOT
screamer7n: They make us slackers look bad
PainLMNtal: i agree
PainLMNtal: like e dont ENOUGH already
screamer7n: there were vast amounts of irony in that statement
PainLMNtal: lets play the penis game
PainLMNtal: PPPPPEEEEENNNNNIIIIISSSSS!!!!
CloudSff5: mostly because it was a self contradiction
PainLMNtal: you all lose
CloudSff5: I don't think it's a good game to play online
PainLMNtal: cause yo LOST
PainLMNtal: ?
PainLMNtal: youre just jealous
FanSkuPaLa: qq198191
CloudSff5: oh
PainLMNtal: AND rr8872782\
CloudSff5: He's actually telling us secret codes to something! We should pay much attention!
screamer7n: I'm writing EVERYTHING DOWN
PainLMNtal: maybe theyere skateboard product #s
screamer7n: with green wheels
screamer7n: that Bif Naked buys
PainLMNtal: or codes to Fort Knox
screamer7n: EVEN BETTER
CloudSff5: well, I know one thing, I'm going to spend my time inputting all those number into everythign I see that asks for a password, that for sure!
PainLMNtal: or alien transmissionbs
screamer7n: Maybe they
PainLMNtal: ?
PainLMNtal: they...?
PainLMNtal: huh?
screamer7n: NEVER MIND I HAD NO THOUGHT
CloudSff5: see what great things you can do in your spare time when you don't go to school?
PainLMNtal: i bet
PainLMNtal: oh we do this AT skool
FanSkuPaLa: 76yuhj
screamer7n: After graduation we need to crash at ahouse and invite mr. stoop and have a LIVE CHAT
PainLMNtal: o 86hsueh
CloudSff5: actually mostly I make music, and collect anime and play videogames
screamer7n: TRUE, We do this during Rist's class
screamer7n: Only without the random oaiu cpoieruaceruts.
PainLMNtal: or the 88ikdrgslkredh s
screamer7n: not even the a cjfdiocejmqo0iurecxr8912jfdskfjert s.
PainLMNtal: OR the LIUEF$IUH$O78a3y844)&$0KJHFGIU34S
screamer7n: SADLY NO
screamer7n: OR TEH SPAM
PainLMNtal: IS THIS STUPID ENUFF YET?
screamer7n: ....MAYBE
PainLMNtal: maybe NOT
screamer7n: ONLY ON TUESDAY
CloudSff5: hold on *flips a pancake*
PainLMNtal: BITE ME SALLY SUE
CloudSff5: there now t is
screamer7n: SCREW YOU BUSTER BROWN
PainLMNtal: ok that was just gay
CloudSff5: Ur mOm iZ gey!
PainLMNtal: im on such a caffiene high ight now...
PainLMNtal: i want to run around the block or something...
CloudSff5: that's it! I found a totally sweet new word! Ight!
screamer7n: Gues what.
PainLMNtal: or FINISH MY PAPER
CloudSff5: how in the hell doyou pronounce that
screamer7n: I"m not high on ANYTHING
FanSkuPaLa: I lIKE CIKKEN!
screamer7n: I'm high on NO SLEEP
PainLMNtal: Igget?
FanSkuPaLa: POOT!
CloudSff5: Ight!
PainLMNtal: Ite?
CloudSff5: it's my new swear word!
FanSkuPaLa: WAUGH!
PainLMNtal: get the ight oput of my house woman
screamer7n: STYKKI-CRAPPIN'
screamer7n: HAHAHAHHAHAHHAHA
CloudSff5: yeeeah!
PainLMNtal: it works
screamer7n: it's funnier because you misspelled out
PainLMNtal: i knwo
PainLMNtal: and that too
PainLMNtal: i cant type fucking sue me
CloudSff5: Yo, Wazzup this is Dj Mysik, Crappin' it out real ight with my homies!
PainLMNtal: i can hack
PainLMNtal: hahahahaha
FanSkuPaLa: io8ujrd8oiwsefioerw\
PainLMNtal: stoop you know you have no life right?
FanSkuPaLa: I'm going to leave and sleep... because capialism beckons in the morning.
FanSkuPaLa: YES
PainLMNtal: o to work then
CloudSff5: byebye!
FanSkuPaLa: and Jacob, you know I own your soul, right?
PainLMNtal: aww so sweet
PainLMNtal: fuck off
PainLMNtal: i sold it last week
FanSkuPaLa: Don't make me put bees on you.
PainLMNtal: to a tall blonde...
FanSkuPaLa: yeah, me.
PainLMNtal: really
FanSkuPaLa: yes
PainLMNtal: no really i did\
FanSkuPaLa: no really... bees.
PainLMNtal: rorer know erin?
screamer7n: YUS
CloudSff5: oh yeah, I remember her
PainLMNtal: she bought my soul
screamer7n: Well, you can have mine if you do my paper
PainLMNtal: for sexual favors
PainLMNtal: no shit
CloudSff5: I wonder if she'd sell it to me used for a discount
PainLMNtal: she has a contract signed in blood
screamer7n: MAYBE
screamer7n: For partial sexual favors
PainLMNtal: or not
PainLMNtal: to her maybe
FanSkuPaLa: okay goodnight.
PainLMNtal: bye then
FanSkuPaLa: WAUGH!!!!!!!!!!
screamer7n: NIGHT STOOP MY MAN
FanSkuPaLa has left the room.
CloudSff5: paritally sexual? is that likke rubbing your shoulder?
PainLMNtal: lol
screamer7n: Yes.
CloudSff5: oh, okay
PainLMNtal: ooh ooh!
PainLMNtal: who want s to do a poll
screamer7n: ME
PainLMNtal: who is gonna fail english?
CloudSff5: *raises hand ever so slightly*
CloudSff5: wait
PainLMNtal: lol
screamer7n: ME
CloudSff5: I think that doesn't apply
PainLMNtal: ME TOO
PainLMNtal: who needs to do WORK?
screamer7n: ME
PainLMNtal: OOH ME TOO
screamer7n: OR YOU
CloudSff5: oh wait, no I actually PASSED all of it in about an hour!
screamer7n: POSSIBLY BOTH
PainLMNtal: blow us
screamer7n: SHUT UP EVAN
CloudSff5: lol
PainLMNtal: hey you know victor?
screamer7n: NO
screamer7n: WHO IS THAT?
CloudSff5: I remmber him
PainLMNtal: well
CloudSff5: fuzzy
PainLMNtal: he hasnt gotten his ged yet
CloudSff5: bad!
PainLMNtal: yeah
CloudSff5: he neeeds to get it!
screamer7n: but he's LAZY
PainLMNtal: he works at the bx on the base
screamer7n: LAZIER THAN EVEN I
CloudSff5: wow
PainLMNtal: oh much so
screamer7n: a difficult feat to master. but he does it well.
PainLMNtal: i go over there and he doesnt even bother to turn on the tv
PainLMNtal: he just stares at a blank screen
CloudSff5: lol
PainLMNtal: its crazy
screamer7n: That is brilliance
PainLMNtal: he figures someone will come by
PainLMNtal: and turn it on
screamer7n: ahhahahahaehah
screamer7n: I love victor
CloudSff5: heheheh
PainLMNtal: hes the man
PainLMNtal: xcept i fixed his car like 6 times last week
CloudSff5: I guess he just doesn't have the will to reach for the remote.. what a guy!
PainLMNtal: you go it
PainLMNtal: hey
PainLMNtal: i talk to my friends in the uk
PainLMNtal: and they type like they talk
PainLMNtal: like"you go it naw"
CloudSff5: you ah a stupid pehson!
PainLMNtal: kinda yeah
PainLMNtal: like that
CloudSff5: lol
PainLMNtal: my friends are in scotland tho
CloudSff5: cool
PainLMNtal: they type ucked up
screamer7n: My friends are here
CloudSff5: they probably get to go to raves
PainLMNtal: shut up
PainLMNtal: noone cares
screamer7n: and NONE CAN TYPE
PainLMNtal: yeah raves are cool
screamer7n: Maybe your mom doesn't care
PainLMNtal: yours does
CloudSff5: ooooooh!
PainLMNtal: in bed LAST NIGHT
CloudSff5: ooooh!
PainLMNtal: ok anticlimx goes HERE
screamer7n: 2290374985720389475
PainLMNtal: penis
screamer7n: I'm naming my kid that.
screamer7n: not penis.
PainLMNtal: penis?
PainLMNtal: oh
PainLMNtal: damn.
screamer7n: sorry
CloudSff5: anticlimax?
PainLMNtal: it came to kind of an anticlimax right
PainLMNtal: cause she didnt fight me
CloudSff5: yes, but the real question is, is she gonna name her kid that?!
screamer7n: I'm sending you what I have because I'm getting sick of typing
PainLMNtal: 2734928462476292760?
PainLMNtal: so do that
screamer7n: typing important stuff anyway
PainLMNtal: are yoyu giving up
CloudSff5: this is important, dammit!
PainLMNtal: for tonite
CloudSff5: this converstie might someday change the world!
PainLMNtal: i cannot
PainLMNtal: i have no study hall
PainLMNtal: change the world w/o me
screamer7n: NO
PainLMNtal: dammit
screamer7n: I was just temprorafiseroioiej
screamer7n: I gave up mid sentence
PainLMNtal: i dont WANNA fail;
PainLMNtal: ha ha!
screamer7n: nor I
PainLMNtal: lazy like vic
PainLMNtal: tsk tsk
screamer7n: DAMN
CloudSff5: *sits up in a tree and points and laughs*
screamer7n: My life is going downhill slowly
PainLMNtal: shu up!
screamer7n: *throws rocks into trees*
PainLMNtal: were gonna get you!
CloudSff5: ow!
PainLMNtal: come down and laugh
CloudSff5: damn, and I thought I was safe up here, too
PainLMNtal: bitch!
screamer7n: with our powers combines, we are ALMOST Captain Planet!!!
PainLMNtal: lol
PainLMNtal: captain LAZY
screamer7n: I have sent you tidings of great joy and research papers minus the tidings of great joy
PainLMNtal: w/ my ring of SLOTH!
CloudSff5: now that's probably true
screamer7n: and my ring of APATHY
PainLMNtal: your powers combined
PainLMNtal: i will do NOTHINNG!
CloudSff5: and my ring of cheese!
screamer7n: YUSS
screamer7n: It'll be EXCITIN G
PainLMNtal: mm...cheese
screamer7n: I love cheese
screamer7n: I want some pizza
screamer7n: hang on
CloudSff5: excintin', G!
PainLMNtal: yeahwere black npow
PainLMNtal: did noone tell you?
screamer7n: I just can't type
PainLMNtal: oh well IM black...
PainLMNtal: now...
CloudSff5: sey whut? I be all up on up all up in on this BEOTCH!
screamer7n: don't make me pop a cap in your ass. Bitch.
screamer7n: HOLY CRAP I'M SO NOT BLACK.
PainLMNtal: uhh...yeeah...i heardja
screamer7n: DREW IS BLACKER THAN I AM.
PainLMNtal: ya HEARDme?
CloudSff5: you guys need to look up the beachfront killaz on mp3.com
screamer7n: Or maybe YOU do.
CloudSff5: they are the whitest wannabe rappers out there
PainLMNtal: hmmm/...after we FAIL
CloudSff5: it's really really really sad
PainLMNtal: thats great
PainLMNtal: i wanna be really really sad
screamer7n: I doubt that, fresh bread is pretty white
PainLMNtal: oh WAIT
PainLMNtal: i AM
screamer7n: DID YOU GET MY PAPER????
PainLMNtal: i dont know
CloudSff5: man... what is sad meant cool?
PainLMNtal: i havent checked
PainLMNtal: i have to fail w/ MINE firest
screamer7n: FINE
screamer7n: then you can cause me to fail
screamer7n: It'll be FUN
screamer7n: with a capital Q
CloudSff5: My class used to think Sad was a swear word when we were inthe fifth grade
PainLMNtal: you were really sad at the conert today
screamer7n: that's awesome
PainLMNtal: no.. man...you look mtotally sasd..
CloudSff5: gee, thanks!
PainLMNtal: thats a sad-ass car?!
screamer7n: jacob is sad.
screamer7n: But in the way that's not cool.
PainLMNtal: the refrigerator keeps my food sad...
screamer7n: HSHAJHAJKHAKJHAHKAJSH
CloudSff5: boy this cold front.. it's so sad!
screamer7n: FUNNY
screamer7n: IT'S A SAD FRONT
CloudSff5: oh geez, we've lost it...
PainLMNtal: a disney movie called sad runnings
screamer7n: SAD AS A CUCUMBER
PainLMNtal: a sad cat...
screamer7n: sad it, man!!!
CloudSff5: SAD WHIP!!!!!
CloudSff5: that's the best thing EVER!
PainLMNtal: put the beer in the sadder
screamer7n: LLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!111
PainLMNtal: my car over heated ill have to sad it down...
screamer7n: Oh, to be top of sad...
PainLMNtal: ok didnt get taht one
CloudSff5: ooookay I think we need to stop with the sad now
PainLMNtal: sorry
screamer7n: THAT'S CAUSE YOU'RE NOT SAD
PainLMNtal: ha ha
PainLMNtal: shes right youre unsad
CloudSff5: yeah, you have to know...things...to get uh, jokes
screamer7n: NO, I meant YOU
screamer7n: For not getting it
CloudSff5: me?
screamer7n: NO
screamer7n: I DON"T KNOW
screamer7n: JACOB
CloudSff5: oh!
screamer7n: Because of the engrish...oh to be top of cool....
screamer7n: I'M GETTING SODA
PainLMNtal: oh *shame*]
CloudSff5: I know!
PainLMNtal: get it out of the big sadder
PainLMNtal: make sure its nice and sad
PainLMNtal: sodas are the sddest
CloudSff5: internet is running slow and messages aren't posting untill a few secconds after I type them, so insert them a few ines up in your mind
PainLMNtal: ok thats gay
PainLMNtal: i REFUSE
CloudSff5: I know!
CloudSff5: okay
screamer7n: I HAVE A NICE SODA
screamer7n: BUT IT IS NOT SAD BECAUSE MY MOM LEFT IT OUT
screamer7n: SHE IS ALSO NOT SAD BECAUSE OF THIS
PainLMNtal: i agree
CloudSff5: sad whip!
CloudSff5: *cracks up*
PainLMNtal: we GET IT
PainLMNtal: HA HA'
PainLMNtal: now SHUT UP
screamer7n: BUT IT'S STILL FUNNY
CloudSff5: *snicker snicker*
screamer7n: Holy cow, my mom's gonna kill me for being up so late.
screamer7n: I hope GTC isn't important tomorrow.
CloudSff5: but yeah, thsi conversation should definatley be both your research papers and be titeld "this is getting out of hand..."
PainLMNtal: good idea
CloudSff5: I'm good at GTC, i can help!
PainLMNtal: i think he would laugh
screamer7n: I'm posting the WHOLE THING in my livejournal
screamer7n: SO THEY ALL STOP TALKING
screamer7n: HUMOR
PainLMNtal: thats funny
PainLMNtal: i was talking to vic about livejournal
PainLMNtal: he agrees w/ me that its really gay
screamer7n: My livejournal is mostly a joke
screamer7n: I post in it randomly
PainLMNtal: i was like pick up a FUCKING PHONE!!!
PainLMNtal: NOONE CARES ABOUT YOUR DAY AAT SCHOOL
PainLMNtal: you all suck
PainLMNtal: i think livejournal sucks my ass
screamer7n: PROBABLY
screamer7n: I only post because Anne tells me too
PainLMNtal: ha ha
screamer7n: Anne has the BEST livejournal EVIR
PainLMNtal: anne needs to pick up a FUCKING PHONE
screamer7n: NO
PainLMNtal: you SHOULD post this
screamer7n: GO READ http://www.livejournal.com/~spinooti
CloudSff5: go to collegehumor.com and look at IM abuses, it's stuff like thsi but ever worst
PainLMNtal: esp.the part where i ask Jesus if i can meet his dad
screamer7n: NOTHING IS WORSE THANT THIS
CloudSff5: I dunno, I'm reading thsi stuf now and it's pretty badREAD MORE SALLY SUE
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments